Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BuG goes goNUTS LanParty - 19 maart 2016
Exclamation 
[Image: ZI5XeTN.jpg]

Zoals ook op de meet bij GJ al even gezegd, wordt er bij mij op de zaak eens in de 3 maanden een LAN party georganiseerd.
De volgende is 19 maart en met het bestuur van goNUTS heb ik besproken om eens te kijken of we eens met wat BuG leden hier aan deel kunnen nemen. De reacties hierop waren zeer positief!

De locatie is in Zeist wat natuurlijk super centraal ligt en dus goed te bereiken is.
En ook om de kosten hoef je het niet te laten. Die zijn een 10tje voor deelname en 10tje voor het eten.
Drinken (frisdrank en koffie/thee) zit bij de deelname prijs in.

Lijkt het je leuk om mee te doen, geef je dan op bij mij!

Het enige wat je mee hoeft te nemen is je pc met monitor, tb, muis, headset, kabels en je goeie humeur.

[Image: c55e57abb7.png]

Het 10tje voor het eten moet contant op locatie betaald worden.
De 10 euro voor het inschrijven wordt bij mij van mijn rekening afgehaald.
Nu moet ik nog even overleggen hoe ze dit willen gaan regelen voor de BuG leden
maar mogelijk zullen jullie het 10tje naar mij moeten overmaken, en kan ik jullie
daarna inschrijven. Meer informatie hierover volgt!
Shit, die datum.... Frown

Dan viert mijn moeder haar 80ste verjaardag waar ik uiteraard ook bij moet zijn... Ik moet dus helaas afhaken alhoewel het idee me erg leuk leek.

Wat betreft die betalingen: We kunnen natuurlijk gewoon een (tijdelijk) artikel in de donatieshop aanmaken waarna ik het in één keer naar jou overmaak. Misschien net zo makkelijk, kan iedereen betalen hoe die wil en hoef jij niet je rekeningnummer etc. door te geven?
Moet nog even overleggen met goNUTS hoe ze de betalingen willen hebben. Misschien kan er een formuliertje online gezet worden en dan kunnen ze het via automatische incasso rechtstreeks regelen.
Leuk idee..., ik zeg alvast ja onder voorbehoud dat geen opdracht staat de 19e!
Ben ik bij. Ik zet hem meteen in de agenda hier. Ben al eerder op goNuts geweest toen ik nog voor de Rabo werkte. Leuke groep mensen. Eens zien of er nog wat oud collega's gaan.
Nice!
alleen nog ff kijken hoe ik een 32 inch scherm in mijn smart krijg  Loveit
Gewoon op het dak binden! Biggrin
hehehe, denk dat ik ff een scherm leen van mijn broer. Mijn scherm is direct onze tv, dus ik denk dat mijn vriendin het wel waardeert als ik die gewoon thuis leen
@yrew  Hmmm, waarschijnlijk wel ja. Ken je Remy trouwens? Die zal er wel weer bij zijn.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top