Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BuG CS:GO toernooitje?
Zag een paar dagen geleden het idee om een CS:GO toernooitje te organiseren binnen de BuG ontstaan. Lijkt mij persoonlijk erg leuk om te doen, het is een game die gewoon gemaakt is voor 5v5 dus dat kan heel erg leuk worden imo. 


Vroeg mij dus af of er dan ook daadwerkelijk animo voor is, kunnen bijvoorbeeld ook op Tweakers even rondvragen. Ik zou best de organisatie op mij willen nemen of dat samen met iemand doen als dit nodig is. 

Voor de streamers is dit ook een leuke uitdaging lijkt mij, er zijn heel veel opties wat betreft streamen. Je kan er met een paar commentators echt iets moois van maken.

Laat maar horen als er animo voor is, lijkt mij iig erg leuk!
Ik zou wel mee willen doen! 
In het tweakers topic zijn zo nu en dan ook al 5v5 met alleen maar tweakers aan de gang dus zeker de moeite om daar ook eens te vragen of mensen willen meedoen! :-)
(02-01-2015, 13:12)Bal130 Wrote: Ik zou wel mee willen doen! 
In het tweakers topic zijn zo nu en dan ook al 5v5 met alleen maar tweakers aan de gang dus zeker de moeite om daar ook eens te vragen of mensen willen meedoen! :-)

Ik zal zo wel even rondvragen op Tweakers inderdaad. Denk dat er wel genoeg mensen zijn die er interesse in hebben  Yes
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top