Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BuG Assetto Corsa servers!
De volgende Assetto Corsa servers draaien op dit moment:
Iedereen is vrij om aan te geven welke auto/baan combi die wil spelen. Dan regel ik dat even Smile

Server 1:

Code:
Naam: BuG #1 - GT3 - Q10 R5
Baan: Mugello
Auto's: Bmw z4 gt3, Lotus Evora gtc, Mclaren mp412c gt3
Max aantal spelers: 15
Booking tijd: 6 Minuten
Qualificatie: 10 minuten
Race: 6 rondes

Server 2:

Code:
Naam: BuG #2 - BMW E30 M3 - Q10 R5 - Schnitzel racers
Baan: Mugello, Nurburgring
Auto: Bmw M3 E30 DTM
Max aantal spelers: 15
Booking tijd: 6 Minuten
Qualificatie: 10 minuten
Race: 6 rondes

Server 3:

Code:
Naam: BuG #3 - Ferrari  - Q10 R5 - RichRacers
Baan: Silverstone, Nurburgring
Auto: Alle Ferrari's
Max aantal spelers: 15
Booking tijd: 6 Minuten
Qualificatie: 10 minuten
Race: 6 rondes

Server 4:

Code:
Naam: BuG #4 - Abarth500 S1  - Q10 R5 - Chickenrace
Baan:Magione
Auto: Abarth500 S1
Max aantal spelers: 15
Booking tijd: 6 Minuten
Qualificatie: 10 minuten
Race: 6 rondes


 
Netjes Smile
Server 4 heeft vanavond de config aangenomen voor lampie en rice. Veel plezier dames [img]images/smileys/pompom.gif[/img]
Tof, ik ga het zo ff proberen! Eerst even wat WD40 in een van de potmeters sprayen denk ik. Die haperde wat.
Rice, je zei gisteren dat je ergens een nickname moest instellen en dat het daarna wél werkte. Weet je toevallig wáár je die nickname moet instellen? Smile
Dan kan ik ook een keer meedoen Wink
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Dan moet je even in game op je naam klikken. Ergens moet je profiel te vinden zijn. Ik weet niet meer precies waar ik was, maar je hebt in game ergens de mogelijkheid om je nickname/profiel naam/racer naam aan te passen. Even zoeken en het wijst zich eigenlijk vanzelf. 

Ik las namelijk dat je geen gekke tekens in je naam mag hebben. Dan zou het niet werken. En inderdaad.
Heb het gevonden. Wel een vreemde plek trouwens om het uiteindelijk in te vullen!
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Heb 2 servers extra aangezet, één met openwheelers, en één private server.
password=bugtweakers.

Zoek op "bug" en alle Bug servers worden zichtbaar in de online server list in assetto corsa.
Waarom een private server, is dat om "vervelende van de baan rammers" te weren? En is die alleen voor BuG leden dan?
Als het alleen voor BuG leden is, dan is dit sowieso een verkeerde plek om het wachtwoord te delen.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top