Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield Hardline.
Net nieuwe banner gemaakt voor mijn Facebook Profile. Wat vinden jullie ervan?
[Image: lpPFlyZ.png]
Ziet er netjes uit deze banner Smile
Ik kan voor ieder van jullie zo ééntje maken hoor. Met in hele kleine lettertjes credits Pompom
Game is overigens voor degenen die hem pre-ordered hebben op Origin te preloaden.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Valt me nog mee dat er niemand via een VPN of zo aan het spelen is.
Ja mij ook. En waar zin de BuG BFH servers bvk?
Had gister moment van zwakte en heb toen maar de standaard versie gekocht. Gisteravond wat korte potjes gedaan. Beviel goed.
Ga vandaag in de loop van de dag wat meer spelen om te zien of dit momentje van zwakte goed uitpakt :-) .
(17-03-2015, 09:37)TheWaxWeazle Wrote: Had gister moment van zwakte en heb toen maar de standaard versie gekocht. Gisteravond wat korte potjes gedaan. Beviel goed.
Ga vandaag in de loop van de dag wat meer spelen om te zien of dit momentje van zwakte goed uitpakt :-) .

Ik krijg ook neigingen om het te downloaden, maar ik hou mij nog ff in...
Ik heb ook de standaard versie gekocht. Net even een potje gedaan. Bloodmoney op Hollywood Heists wat een adrenaline rush!

http://battlelog.battlefield.com/bfh/bat...195407135/


Is nog wel erg wennen de game maar ik voel nu al dat dit een van mijn favoriete maps gaat worden. Ook The Block lijkt me awesome. Zag alleen net wel een server met 64 man op The Block. Is dat niet wat te veel?

Nu weer aan het werk en vanavond ga ik verder spelen. Ik ga de game wel streamen voor de mensen die mee willen kijken: http://www.twitch.tv/rice_nl
(17-03-2015, 07:35)Fonta Wrote: Ja mij ook. En waar zin de BuG BFH servers bvk?

Ik kan me vergissen natuurlijk, maar ik heb nog geen (animo check) topic gezien waarin dat werd gevraagd? En aangezien er in een ander topic (Wie gaan er Hardline kopen?) maar 5 mensen aangaven het spel direct te kopen lijkt het me niet dat ik zomaar lukraak servers ga bestellen.

Ze zijn zo besteld natuurlijk, maar dan moet ik wel horen dat er animo voor is en dat men er ook voor wil doneren. Als dat inderdaad zo is zie ik het topic daarover wel tegemoet Wink

Waarna weer gezellig de discussie los kan barsten welke mappen er dan moeten gaan draaien en in welke modus...

Edit: Ik had nog een i3D.net voucher van de Gamescom voor een maand gratis server en die kan ik verzilveren en dacht te gebruiken voor BFH. Maar helaas alleen geldig voor een maand BF4 of een jaar hosting...:

[Image: Voucher.PNG]
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top