Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield Hardline.
Pffft weer een zoveelste marketing stuntje in gameland. Wat een smerige beestenboel wordt het ook hé. Voor de mensen die niet weten wat EA Access is:

http://www.ea.com/eaaccess/
Inderdaad knap waardeloos.
Ach je kunt ook overal een probleem van maken.
Wij als pc gamers hebben al een jaar CTE en de consoles nog steeds niet en het zal waarschijnlijk 2 dagen of zo zijn.
Op consoles kan je ook CTE spelen Smile
[Image: 2BzJ0u4.png]
De official trailer

http://youtu.be/wuY3xNa8PBY



Heb er zin aan
Ja ziet er naar uit dat dit weer een leuke game gaat worden jongens! Heb er zin an!

En inderdaad Killerbeuker, je kan je inderdaad overal wel druk om gaan maken. Als iets een goede game is, dan kopen we het toch wel. Ik erger me alleen kapot aan dat hele pre-order gebeuren dat extreme vormen aan begint te nemen de laatste jaren. En de enigen die daar wat tegen kunnen doen zijn wij de gamers, om ze niet meer te belonen voor die onzin. Ze trekken namelijk gewoon allemaal extra geld uit dingen die eigenlijk vanzelfsprekend zouden moeten zijn, en dat ook waren een paar jaar terug.

Tuurlijk, zo'n game developer moet ook leven. En het is een commerciële instelling, die maken nu eenmaal winst. Hoort er bij en respecteer ik. Maar Het zou nu wel weer eens leuk zijn als we gewoon kwalitatief goede games krijgen. Dat de focus daar op ligt ipv maar zo veel mogelijk in de pre-order te verkopen.
3 februari trouwens begint de open beta!
Je kan de beta preloaden op de pc via origin vanaf maandag 2 februari om 19:00 CET.
De trailer ziet er toch gelikt uit Pompom

Hopelijk wordt het een goeie game, wel afwachten is hoe de gamemodus bevalt maar dat zal de pret denk ik niet drukkenSmile
How big will the download be?

On PC, Xbox One and PS4, the download will be between 10-11 GB.
On PS3 and Xbox 360, the download will be slightly under 4GB.

Dat is me nogal een groot verschil in de download, blijven er dan zoveel details uit de ps3 en xbox360 versie?
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top