Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield Hardline.
Ik zal toch niet de enige wezen die zoiets heeft van WTF is dit?? Ik mis echt het battlefield gevoel bij dit. Dit is meer COD dan BF...en das wel pijnlijk...
counterstrike op de BF engine.
voelt wat sloom aan maar dat is ws gewoon ff wennen Smile

an-sich best een leuke opzet, en niet door EA in ontwikkeling is sowieso +1 Smile
ben benieuwd waar visceral nog meer mee komt Smile
Net het eerste potje gespeeld , voor mij is dit een teleurstelling gezien de gameplay en hoe het speelt.
Geef mij maar een ww2 spel met de graphics van tegenwoordig veel intressanter.

Voor de mensen die nog lezen : Hup Holland Hup [img]images/smileys/oranje.gif[/img]
(13-06-2014, 17:41)'Duckiee-Duck' Wrote: Net het eerste potje gespeeld , voor mij is dit een teleurstelling gezien de gameplay en hoe het speelt.
Geef mij maar een ww2 spel met de graphics van tegenwoordig veel intressanter.

Voor de mensen die nog lezen : Hup Holland Hup [img]images/smileys/oranje.gif[/img]

 



Nou daar ben ik het mee eens. Ik merk ook dat het allemaal weer geen team players zijn. Dat merk je nu al in BF4 helaas al teveel. Als we met ze allen spelen is er niet veel aan de hand als teamspelers maar zodra ik alleen een paar potjes speel is het compleet drama. En dat mis ik gewoon zwaar van Battlefield. Maar goed ik sla deze over en wacht op BF5 of BF4BC. Ben benieuwd.
Ik heb mijzelf er prima mee vermaakt Smile

Geen crashes, meer infantry, geen OP vehicles wie weet koop ik deze wel!
Hotwire multiplayer beelden 


https://www.youtube.com/watch?v=GKbWqszEVSE

Lijkt me wel wat
Had hem gezien vanmiddag. Dit lijkt mij een leuke game mode voor 1 potje of zo. Daarna is de lol er wel af denk ik. Ben blij verrast als dit een top gamemode blijkt te zijn! Geef mij dat normale schieten maar.
Mij lijkt dit eerder een singleplayer mode , die filmpjes zijn vaak al veel mooier en beter gemaakt met teamplay laat staan als je dit met gewone mensen gaat doen dat word een ravage denk ik dan.
(19-09-2014, 17:11)Duckiee-Duck Wrote: Mij lijkt dit eerder een singleplayer mode , die filmpjes zijn vaak al veel mooier en beter gemaakt met teamplay laat staan als je dit met gewone mensen gaat doen dat word een ravage denk ik dan.

LOL er staat toch duidelijk multiplayer trailer.
Alles valt of staat bij de uitvoering van de gamemode en hoe het met de maps zijn.
Sorry ik zal het wel verkeerd geformuleerd hebben.
Ik zelf vind  dit lijken op een singplayer mode want ga eens na dat je dit met vreemde mensen gaat doen dan verloopt dit niet meer zo vlekkenloos.
Ik begrijp dat het een multiplayer modus is maar hoe het in elkaar is gezet in het filmpje lijkt ut meer een singleplayer omdat alles zo soepel gaat met teamplay.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top