Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield Hardline.
TDM=Gay
Juist deze game heeft helemaal geen TDM nodig.
Ik ben een groot fan de infantry combat maar wel met een duidelijk doel en dat ontbrak in BF4 nogal maar nu  Pompom
En domination in BF4 is niet infantry combat met een duidelijk doel? Huh
(21-03-2015, 13:24)Killerbeuker Wrote: TDM=Gay

En toen stopte ik met lezen..
(21-03-2015, 05:36)Fonta Wrote: Vanavond toch nog een paar potjes gespeeld. Als je het juiste wapen vast hebt, kan je best leuk wat kills maken.
Het spawnsysteem is echt om te huilen in TDM. Je spawned en loopt een paar meter waarna er iemand van de tegenpartij achter je spawned en je neer knalt.
Heerlijk.

Ik heb ook tdm gespeeld, en hier werd ik toch wel gefrustreerd van dat die spawns steeds achter je waren...
Zelf speel ik het liefste blood money kun je lekker kills mee maken en de spawns zijn een stuk beter.
Vanavond weer ff geprobeerd op de PS4. Gaat al een stuk beter met de juiste gun. Ook heel veel lol gehad met taser kills haha wat een beest is dat ding. Wel heel moeilijk aimen en van afstand vaak niks meer te raken, maar je lacht je kapot!
Blood Money net even een paar uur gespeeld. Is één van de tofste games modes die er bestaat. En met 1 busje kan je soms wonderen doen! Smile
Zit ik net een filmpje van Levelcap te kijken, komt deze opeens voorbij Puh2
Geen idee wie het is trouwens.
[Image: vWvgqxl.png]

EDIT: Ow, niet zo heel raar ook.
[Image: foMJScu.png]
Ik zou zeggen: SUE THEM!!!
Dit kan natuurlijk niet.
Die naam komt me een beetje bekend voor, heeft die niet ooit al eens op onze server gespeeld?
had ook al gezien dan fonta geschreven had of hij tag wil veranderen Smile
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top