Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield Hardline.
Al even gespeeld. Rank 14 momenteel. Smile
http://battlelog.battlefield.com/bfh/age...739783/pc/
Ben benieuwd wat de rest hier van Hardline gaat vinden. Ik heb de laatste dagen al zitten spelen en met velen van jullie mijn mening gedeeld. Nu ben ik benieuwd met wat voor mening jullie op de proppen komen. Ik hoop dat jullie veel plezier beleven aan de game vandaag tijdens de launch en leuk om te zien dat er dus inderdaad toch een eigen server is gekomen. Een donatie van mijn kant kun je dan ook zeker op rekenen! 

Ik heb zojuist de PS4 versie ook in huis gehaald. Ik ga dus vanavond eerst checken hoe die is en of dat net zo lekker speelt als op de PC. 
Heb afgelopen nacht nog met rice en lodetv gespeeld had alleen wat problemen punkbuster die moest ff handmatig worden upgedate verder speeld het lekker weg 
Spel is echt zalig.
PS: Zet allemaal eens jullie BuG tag weer aan, is gemakkelijker om te herkennen in-game. Smile thx.
Ik wacht op een aantal van jullie die HL gaan kopen. Ik zie dat Lampuhkap 'm al heeft.
LodeTv , Gwar04, Fonta , Killerbeuker, Ik ,Weazle, Rice, Anubis,Gert-Jan,Lampie

Zijn dus al 10 mensen die het spel hebben Smile

Moet zeggen ben tot nu toe erg tevreden over het spel, speelt lekker weg alleen in begin is het even wennen en je moet weer alles instellen.
Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline Payday2 of Hardline?????????????????????????

DAMN!!!
Ik had het wel geweten. Puh2 PD2 natuurlijk! Is budgettair gezien goedkoper en je krijgt er "iets" meer content voor dan de basis versie van Hardline. Hardline moet je gewoon een keer meenemen met een sale of zo, ik zit te denken dat ook te doen. Minimaal 50% eraf, meer is natuurlijk altijd leuker. Smile
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Server loopt lekker met Blood Money erop. TDM mappen zijn niet echt niet te doen. Veel te groot.
Topspel! Jammer dat ik de volgende dagen niet veel zal kunnen spelen. Frown
Vanavond toch nog een paar potjes gespeeld. Als je het juiste wapen vast hebt, kan je best leuk wat kills maken.
Het spawnsysteem is echt om te huilen in TDM. Je spawned en loopt een paar meter waarna er iemand van de tegenpartij achter je spawned en je neer knalt.
Heerlijk.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top