Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield Ervaringen & Discussie
dit is waarschijnlijk niet waar dit moet maar, zijn er nog een beetje mensen bij jullie die battlefield regelmatig spelen? 
Ja elke avond zijn er wel paar mensen die bf4 aan het spelen zijn, normaal gezien zitten ze ook in het goede kanaal op teamspeak dus zul je snel genoeg zien als je op ts komt!
Wij zitten bijna elke avond wel op TS te knallen! Dus kom gerust een keertje langs als je een potje wilt teamplayen!

Trouwens die Zombie 'mod' ook zitten bekijken bij Xfactor. Ik vond het maar meeeeh. Niet echt mijn ding.
Ja ik wil zeker teamplayen... ben het een beetje zat om steeds maar weer elk potje een squad to moeten zoeken die een beetje wil samenwerken.

Ben met battlefield 4 overgestapt van COD... daarvoor heb ik wel eens battlefield gespeeld maar nooit echt serieus maar nu heb ik er al meer als 300 uur in zitten en alsmaar solo spelen begint een beetje te vervelen.
kwam een paar weken terug een paar Bug members tegen in een server op CTE en weet niet precies meer wie dat waren maar weren aardige gasten dus het lijkt me wel wat om deel van jullie community te worden.

heb pas een paar weken een goede headset en nooit veel gebruik gemaakt van teamspeak dus weet niet goed hoe dat allemaal werkt maar wie moet ik aanspreken om privileges te krijgen? en hebben jullie mss een platoon die ik kan joinen maakt het mss ook makkelijker... 

ik weet niet of jullie ook eisen stellen ofzo maar dit is een link naar me battelog 

http://battlelog.battlefield.com/bf4/sol...771465/pc/

 

 

 
Hoi Mob1us!

Op teamspeak heb je in principe geen privileges nodig.
Je kan simpelweg elk kanaal (op de VIP Room na) joinen en met die personen praten.
Sowieso heb je als het goed is al de member status op ts, omdat je je geregistreerd hebt op het forum.
Makkelijkste is gewoon op ts komen en daar een kanaal joinen, waar al anderen zitten.
De kanaal namen geven al enigzins aan waar die personen mee bezig zijn.
Op ts is het ook makkelijker vragen beantwoorden als je die (nog) hebt.

http://battlelog.battlefield.com/bf4/pla...807627159/
Is het BuG platoon op Battlelog.

Op die CTE server kwam je Rice en mij tegen... Thx voor het aardig vinden Biggrin

En welkom!
Welkom mob1us,

op teamspeak zitten vaak wel members die bf4 aan het spelen zijn (ook al zitten ze soms in een ander kanaal).  Verder stellen we geen eisen behalve dat je plezier hebt tijdens het gamen en je volwassen gedraagt Smile
Voor de mensen die het nog niet weten op de CTE kan je final stand doen!

CTE heeft elke dag een ander map van de final stand dlc en zijn echt hele grote mappen
Hoi!

Ik heb gisteren het spel gedownload en vond het minder leuk op dan op de PS3 omdat ik alleen speelde. Ik ben nog zwaar roestig met de muis en toetsenbord maar dit zal wel beter gaan later. Zijn er misschien mensen die voor gieren en brullen spelen en mij niet kwalijk nemen als ik iets verpest? Mijn origin nick is Kurdminator. Hopelijk ben jij die ene foregrip die ik zoek bij mijn muzzle brake.

PS: Ik heb mic en ts is ook gereed.
Hallo LastOttoman, welkom bij de community!

We spelen dagelijks Battlefield waarbij iedereen welkom is, of je nou goed of slecht speelt. Dus kom vooral op Teamspeak en join een van de Battlefield kanalen.

En speel lekker met ons mee, dan verdwijnt die roest als sneeuw voor de zon Wink

Ja hoor de meeste avonden en soms ook wel 's middags zijn er altijd wel een paar BF4 spelers waar je gewoon kan joinen en samen spelen.
Ik ben ook bijna elke avond wel online Wink 
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top