Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield Ervaringen & Discussie
Gisteren ook weer even kort gespeeld nadat ik eerst mijn Punkbuster handmatig moest updaten.

Nu meer als infantery gespeeld en dat valt eigenlijk een beetje tegen.
Iedereen roept iets over campers, dit is in mijn ogen ook de enige mogelijkheid om te overleven. Zoek je plekje en schiet mensen neer. Als je van vlag naar vlag rent ben je vaak al neer door snipers/tanks/helikopters, etc.

Daarnaast heb ik nog mijn twijfels over de dmg van de wapens. De ene keer schiet ik drie kogels en heb ik een poppetje neer. Vervolgens probeer ik dat weer en heb ik bijna een geheel magazijn nodig om iemand neer te krijgen. Vaag.

Vanavond doen we een nieuwe poging Smile
Je moet ook niet van vlag naar vlag rennen :p
Tactisch voortbewegen is beter. Iets wat ik ook nog wel eens vergeet.
(04-10-2013, 11:41)'Fonta' Wrote: Je moet ook niet van vlag naar vlag rennen :p
Tactisch voortbewegen is beter. Iets wat ik ook nog wel eens vergeet.
 
Noemen ze campen tegenwoordig tactisch voortbewegen ? Devil

 
Campen en bewegen.... dat past niet bij elkaar Wink
Na de heerlijke potjes vanmiddag, toch maar overstag gegaan en de BF4 Premium edition gepreordered via G2Play.net, daar schijnt hij momenteel het goedkoopst te zijn.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

I'm back Pompom heb er zin an, gisteren weer veel te veel gespeeld..... ouderwetsch verslavend Clown
Beta is lekker buggy maar dat mag de pret niet drukken.
Daken/liften etc drukken wel heel erg hun stempel op de map, leuk maar ik hoop niet dat deze gimmik bij alle maps zo sterk aanwezig word.
(07-10-2013, 09:31)'Vuurzee' Wrote: I'm back Pompom heb er zin an, gisteren weer veel te veel gespeeld..... ouderwetsch verslavend Clown
Beta is lekker buggy maar dat mag de pret niet drukken.
Daken/liften etc drukken wel heel erg hun stempel op de map, leuk maar ik hoop niet dat deze gimmik bij alle maps zo sterk aanwezig word.

 

"Let's kill it with fire" krijgt dan wel een andere / nieuwe betekenis erbij. Wink Welkom terug in ieder geval! Smile
 
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Even een klein filmpje gemaakt met wat filmmateriaal dat ik ondertussen opgenomen heb.
Het is niet veel omdat het opnemen me fps naar beneden zuigt.
Nieuws berichtje gepost naar aanleiding van een filmpje van Xfactor.
Zie http://www.bug-community.com/battlefield...ps-issues/
framerate issues bij mij vallen tot nu toe nog aardig mee. Af en toe wel een drop, maar zeker speelbaar.
Nieuwste beta drivers voor de videokaart zijn wel echt een must.
Roofcamping is idd wel heel erg aanwezig. Maar ben wel blij dat de balans tussen vehicles en infantry nu beter is. Voel me niet compleet nutteloos tegen een tank nu.
Heb wel snel de neiging om maar als engi te spelen in conquest, zodat ik tenminste wat tegen een vehicle kan doen.
Heel benieuwd naar de game als deze eind deze maand opgeleverd wordt. Vermaak me er tot nu toe iig prima mee.
Leuke toevoeging vind ik de voip voor squad, als zou ik dat wel graag voice activated willen zien. En ook de leaderbords op battlelog zijn leuk. Geinig om te zien hoe er in je stad voor staat en ook om er achter te komen wie er uberhaupt spelen Smile
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top