Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield 4 beta! Are you ready?!
School, dan uurtje ongeveer spelen en dan trainen. Dus kan hem pas woensdag middag fatsoenlijk gaan spelen.. 

Zag wel dat als ik em echt ga kopen dat ik in de week van de echte release vakantie heb Pompom
zijn er al meer mensen die problemen hebben met preloaden van de beta.
heb nu al vier keer een foutmelding gehad met preloaden is weer lekker geregeld Bonk
Gaat hier als een trein Biggrin
[Image: TZRlZXU.png]
hij blijft hier op preload hangen en naar paar min krijg ik een foutmelding grrr Devilish

je moet blijkbaar een beta versie van origin draaien Bonk
dus ff aangevinkt dat ik beta van origin wil gebruiken.
twee keer origin opnieuw opgestart en hij loopt nu als een trein te downloaden Pompom Hup
Quote:Gaat hier als een trein Biggrin

Het is geen Train Simulator hé... Wink

Maar hier ook bijna al binnen!
Hier nu ook geinstalleerd nu nog 2 dagen wachten Razz
(29-09-2013, 18:13)'Bluedevil' Wrote: zijn er al meer mensen die problemen hebben met preloaden van de beta.
heb nu al vier keer een foutmelding gehad met preloaden is weer lekker geregeld Bonk

 



Nee direct om 7 uur binnen gehaald met 9 MB/s zonder problemen
Ik ga de download deze week ff hier op de pc van me werk uitvoeren en op een externe HDD zetten.
hopelijk krijg ik mijn pc volgende week binnen om nog even van de beta te kunnen genieten.
verwacht zelf dat ik de beta ga mis lopen.

Zit nu ook alweer een maand zonder gamepc, heb alleen een oude laptop die gloeiendheet wordt.
Gelukkig heb ik nog GTA V waar ik nu 10 uur in heb zitten xD verder heel weinig tijd om nog te kunnen/willen gamen de laatste tijd. Ben aan het afkicken Puh2
Of komt het doordat je een vriendin hebt?
Dat zegt hij toch? "verder heel weinig tijd om nog te kunnen/willen gamen de laatste tijd"
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top