Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield 4 beta! Are you ready?!
Wat voor gfx kaart heb je nu dan?
Ik heb nog een 6950 over Biggrin
Tijd voor een nieuwe videokaart ;-), eerst kijken of ik een bf4 day off kan krijgen!
 
(26-09-2013, 09:29)'Anubis_offline' Wrote: Tijd voor een nieuwe videokaart ;-), eerst kijken of ik een bf4 day off kan krijgen!
 

 
Lalalala, ik heb net een BF4 week off geregeld op mijn werk Devilish


 
Heb momenteel een Gtx 560 ti Puh2 
Ik heb straks een GTX 770 4GB editie, intel i7 4770 Wink
Dus dat gaat wel goed komen Puh2

780 of titan was me net iets te duur Puh2
Niet om lullig te doen, maar je weet dat een i7 qua perfomance juist tegenwerkt in gaming? Wink
Kan je beter geld op zak houden en een i5 halen met een B78 of H78 chipset in je mobo, scheelt je zo ruim 100 euro... Smile

 
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

(27-09-2013, 14:06)'CptChaosNL' Wrote: Niet om lullig te doen, maar je weet dat een i7 qua perfomance juist tegenwerkt in gaming? Wink
Kan je beter geld op zak houden en een i5 halen met een B78 of H78 chipset in je mobo, scheelt je zo ruim 100 euro... Smile

 

 

Je pc gaat er niet slechter van draaien met een i7.
Het heeft alleen meestal geen meerwaarde voor gaming Wink
een i5 doet het net zo goed als een i7 voor gameing omdat games niet met multi thread werken.
Dus tegenwerken in de zin van, je betaald meer omdat je denk een sterkere CPU te hebben, maar het heeft weinig invloed tijdens het gamen inderdaad.

Ik heb gekozen voor i7, niet voor betere prestaties in games, maar voor bepaalde programma's die ik gebruik die hier profeit van hebben.
heb de chipset Intel B85 Express Chipset straks
 
En wie is er dinsdag allemaal vrij of werkt vanuit huis??

Lol
Lol
Lol
Yes
Yes
Yes
Hup
Pompom
Pompom
Hup
(28-09-2013, 17:54)'MCMartin' Wrote: En wie is er dinsdag allemaal vrij of werkt vanuit huis??

Lol
Lol
Lol
Yes
Yes
Yes
Hup
Pompom
Pompom
Hup

 


Ik zit om 10.00 uur klaar Smile
Zit toch in de WW en op zo'n dag is het toch iest minder erg.
 
NIet vrij en niet thuiswerkend. Helaas...
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top