Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BF4 Footage
Gameplay met de AS-VAL op Operation Locker.



Op zich een leuk wapen om mee te spelen alleen de AS-VAL heeft maar 21 kogels per mag dus je moet steeds rekening houden met of er een plek in de buurt is waar je veilig kan reloaden na dat je heb geschoten .

Zelf was ik vergeten om de laser sight erop te zetten om zo de AS-VAL op close range nog effectiever te maken.
Als je een kogel in de chamber laat dan reload die AS-VAL echt ziek snel. Ultimate deathmachine Puh2
Ik heb de AS-VAL nog niet gebruikt, maar dit ziet er wel veel belovend uit. Ik ben wel bang dat ik erg moet wennen aan de 21 kogels in het magazijn Smile
Met de SCAR-H heb je dit ook. Daar is het nog wel mee te doen omdat die een stuk accurater is en minder snel schiet. AS-VAL is leuk voor close quarter mapjes, maar verder zou ik hem niet snel pakken.
Hier nog wat footage met Leutin in de game

(14-02-2014, 01:35)'Rice' Wrote: Hier nog wat footage met Leutin in de game


 
Altijd leuk om footage te bekijken!

Je schiet wel veel "from the hip" of lijkt dat maar zo ? Doe je dat met alle wapens of alleen met pdw's ?


 
was eigenlijk een 1440p test filmpje. maar gezien er best wat bug-ers in voorkomen ook maar even hier spammen

5 minuutjes op locker met en tegen BuG-ers



 

 
@ Monk: Met de UMP-45 kun je all day hipfiren. Ding is steen goed in hipfire. Uiteraard doe je dat niet ALTIJD met een assault rifle, maar soms wel. Ligt aan de situatie.
Aangezien hier veel mensen ook regelmatig filmpjes opnemen en uploaden, spam ik dit ook even hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list...2#41807382

Wie weet hebben jullie nog tips Puh2

Iets anders: Hoe nemen jullie BF4 op? De RTSS (Rivatuner Statistics Server) ondersteunt sinds 6.x (die bij de beta van Afterburner zit) ook 64-bit-applicaties, maar BF4 wordt alsnog niet herkend bij mij. De hele overlay hookt gewoon niet. Bij andere 64-bit-games zoals TitanFall werkt het wel.
Ff op gereageerd. Ik zit met precies hetzelfde.

 
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top