Poll: Welke baan op 10 Juni?
You do not have permission to vote in this poll.
Imola
37.50%
3 37.50%
Mugello
0%
0 0%
Nurburgring
62.50%
5 62.50%
Vallelunga
0%
0 0%
Total 8 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Assetto Corsa Race avond 10 Juni 2014
ik stond op booking list maar kon niet joinen
Brandon, als je gebookt bent, dan gewoon nadat je kan joinen de eerste minuut op joinen blijven duwen. Is een bug, timers lopen niet altijd gelijk!
En als je er echt niet in komt, even op het knopje "refresh server info" drukken, en daarna op de join knop.
Het is nog een beetje buggy Smile

Verder leuke race! Voor herhaling vatbaar!
Ja top, heftig inspannend maar heel erg leuk.
Hoop dat er ook minder snelle bijkomen hihi[img]images/smileys/eek.gif[/img]thx4hostingBuG Smile
Voor de mensen die het net allemaal even gemist hebben, hierbij de race:

http://www.twitch.tv/rice_nl/c/4438104

Iedereen hartstikke bedankt voor zijn of haar deelname, was super gezellig, moeten we zeker weer eens doen!

 
Beeld ziet er lekker uit rice!Race 1: Gestart van plaats 3, kon die plaats mooi vast houden tot ik een keer down schakelde ipv up. Toen lag ik plaats 5, Rice op plaats 4 spinde, lag ik 4. En geeindigd op de bumper van persoon op de 3e plaats.

Race 2: Kwam wat tussen. Niet kunnen rijden.

Tot de volgende race Smile

 
Dank je Jejking en Dacuuu, wat jejking zei heb ik ook gedaan, wat Dacuu zei heb ik niet gedaan, weer wat geleerd ;-)

Hup naar de volgende

Wanneer is trouwens de volgende? [img]images/smileys/hup.gif[/img]
Quote:Wanneer is trouwens de volgende? [img]images/smileys/hup.gif[/img]
 



Aankomende week weer eens doen? Smile
Top! laat maar weten wanneer (als het maar niet de avond is dat NL moet voetballen hehe) [img]images/smileys/oranje.gif[/img]
Ik heb nu ook een betere setup, dus de komende race kan ik eindelijk in 1080p streamen met alles maxed out als het goed is Smile Ik zal elke race die we doen streamen voor de leuk zodat mensen mee kunnen kijken of later de race kunnen zien vanuit mijn perspectief.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top