Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Adres teamspeak server ts.bug-community.com
Allen,

mocht je nog verbinden met de teamspeak server via teamspeak.fonta.nl, verander dan je bookmark naar ts.bug-community.com !

Dit zorgt voor een sneller opzetten van de verbinding.
Inloggen op teamspeak duurt hierdoor niet 1 a 2 seconden maar slecht een fractie van een seconde.
Zeau, dat gaat inderdaad een stuk sneller. Is trouwens het gedoe met TransIP ook voorbij? Laatste tijd niet meer gemerkt dat de server offline gaat.
Dat is nou het verschil tussen een DNS a-record en een SRV record.
Admiraal kwam gisteren met de tip om een SRV record aan te maken omdat de teamspeak client eerst gaat kijken of deze bestaat. Naar een A record wordt pas in de 4e stap gekeken.
De volgorde die teamspeak aanhoud is:
1) _ts3 SRV record
2) _tsdns SRV record
3) TSDNS
4) DNS

Daarnaast hoeft de client niet op zoek te gaan naar welke poort hij moet gebruiken om te verbinden met de server omdat deze aangeleverd wordt via het SRV record.
Zodoende is het connecten dus een stuk sneller Smile

Het gedoe met TransIP lijkt inderdaad voorbij te zijn. Voor zover ik gemerkt heb is de verbinding, de afgelopen 24 dagen al weer stabiel geweest.
Nice!

Hebben jullie de TS ook hidden gemaakt? Ik heb ook een TS3 server en die stond op public. Heb je zomaar van die idiote duitsers in je server. Na wat onderzoek bleken dat van die phishing hackertjes te zijn die creditcards hadden etc. Even later vonden ze het leuk om mijn ip (van de server) te ddossen. Hufters.
Goeie tip Rice! Meteen het reporten van de server naar de server list uitgezet. Smile
Krijgt de TS server ook een logotje? Net als bijvoorbeeld de gotlike server had? Dat teamspeak logotje is natuurlijk hartstikke suf.
Logotje is nog in de maak bij GJ Biggrin
Hoi allemaal. het is alweer enige tijd geleden dat ik op GoTBF3 en/of hier ben geweest, maar heb besloten om BF3 weer op te pakken zo nu en dan met het vooruitzicht naar BF4.

Sommigen zullen me nog kennen van enige tijd terug en anderen zie ik ook graag verschijnen op TS!
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top